www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 13:56 (torsdag, 10 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: ÅRSMÖTE ?????????
InläggPostat: 15:36 (torsdag, 4 mars 2010) 

Det är ju viktigt med fester också, men vart har informationen om själva årsmötet tagit vägen?
Är inte årsmötet viktigt alls!
Jag och alla andra medlemmar i KMK har förhoppningsvis fått kallelsen via brev.men för dom som inte sparar sina utskick från klubben så finns ingen information.
Det enda som det står något om detta är på kalendern och där står bara årsmöte.
Varken tid eller plats är noterad.
Om inte styrelsen går ut och informerar bättre, så är det risk att väldigt många kommer att glömma bort att vi har ett årsmöte och bara komma på festen.
Nu vet vi när det är fest men när börjar årsmötet ???????????????????????
Svante

Inläggsrubrik: Festen
InläggPostat: 21:30 (torsdag, 4 mars 2010) 
Användarvisningsbild

Anledningen till att festen kom upp nu på forumet är för att jag mailade styrelsen om att jag såg att det annonserades för festen på Johans mc utan att vi andra visste något alls.... Svante. Såg inte du den?

Årsmötet tänkte jag inte ens själv på när jag mailade.

Jag har själv suttit i styrelsen och jag vet att de som sitter där nu har haft en enorm belastning med tanke på klubbhuset etc. Och de har gjort ett jättejobb. De har mycket kredit från mig om det. Absolut....
Men att årsmötet inte lagts ut på forumet ordentligt och att man får läsa om festen externt först är väl inte helt bäst, kan jag väl tycka.

Men som sagt. Det har varigt ett ovanligt år. Med mycket annat viktigt att göra, som gjort att det som vanligen varit viktigast "årsmötet" kanske hamnat i mängden av andra viktiga saker. Alla jobbar dessutom ideellt skall vi veta...Men visst Svante. Jag håller med, Årsmötet är det viktigaste på året...När vi väl för ta del av verksamhetsberättelsen, kommer vi som inte hjälpt till så mycket, konstatera att mycket ha gjorts, och bland annat jag själv ha lite dåligt samvete för att inte gjort mera.

Så jag tror att årsmöteshanteringen samt festhanteringen efter mötet beror på att många i styrelsen / festkomitén är nya på sin post, samt stor belastning på dem under under säsongen har gjort detta snedsteg.

Så ni som känner er ansvariga...Se det inte som en "pungspark" utan som ett "pekfinger i sidan".
Ingen vill illa. Alla vill väl.
Årsmötet och festen är KMK:s "viktigaste helg"
Det viktigaste är att infon kommer ut i tid...Vilket den gör nu!
Så läge ut årsmötesinfon med tid etc, så är saken klar!

//
Dennis Johansson / tidigare ordförande

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 5:30 (fredag, 5 mars 2010) 
Användarvisningsbild

Svante75 skrev:
Svante

Tyvärr Svante har du fel.
Tittar du i kalendern, som inloggad, så ser du den första kallelsen!
Där står det datum, plats och när info kommer upp på hemsidan.
Men för att göra det enkelt för dig så får du en direktlänk :!: här till vårat förutskick i höstas :!:
:!: Den riktiga kallelsen hittar du här :!:

Men jag lade nu, kl 04:20 fredag morgon, en länk från startsidan till var ni kan se mer info om årsmötet och festen. Hoppas den godkänns av herrarna...

Dennis Johansson skrev:
Anledningen till att festen kom upp nu på forumet är för att jag mailade styrelsen om att jag såg att det annonserades för festen på Johans mc utan att vi andra visste något alls.... Svante. Såg inte du den?

Som jag skrev i mailet Dennis. Hade du väntat i några sekunder så hade du sett info i forumet... Ja Svante såg plancherna! Det kan jag intyga...

Senast redigerad av Mats503 20:05 (tisdag, 9 mars 2010), redigerad totalt 1 gång.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 10:56 (fredag, 5 mars 2010) 

Mats503 skrev:
Svante75 skrev:
Svante

Tyvärr Svante har du fel.
Tittar du i kalendern, som inloggad, så ser du den första kallelsen!

Men jag lade nu, kl 04:20 fredag morgon, en länk från startsidan till var ni kan se mer info om årsmötet och festen. Hoppas den godkänns av herrarna...

Dennis Johansson skrev:

Hej
Jag tycker inte att jag hade fel,
sådan information är väldigt viktig, man ska kunna se det direkt utan att behöva logga in någonstans.
Och jag hade inte tänkt att det skulle var någon typ av pungspark som Dennis menar för jag sysslar inte med sånt.
Men jag såg ju reklamen för festen när vi var på Johans, och tyckte att det var ju jättebra, men sen när jag kollade på hemsidan så stog det fortfarande inte när mötet skulle vara.
Men om jag tycker att informationen fattas så skriver jag det.
Men nu är det väldigt bra, så jag är jättenöjd.
Svante/ Ännu tidigare Ordförande

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]