www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 21:02 (fredag, 11 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: 20:39 (tisdag, 10 juni 2008) 
Användarvisningsbild

Är du sugen få köra KMK bandagarna gratis?

Anmäl dig då som funktinär på denna tävling och vi återbetalar din bandagsavgift vid tävlingen.

Information och anmälningslista finns här
http://www.kortedalamotorklubb.com/foru ... =8169#8169

Senast redigerad av Mats503 10:22 (tisdag, 17 juni 2008), redigerad totalt 1 gång.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 22:28 (måndag, 16 juni 2008) 

Hej,

Jag har själv tävlat i karting och vet hur kul det är och sen när nu EM kommer till Göteborg så hade det varit hur kul som helst att hjälpa till som funktionär. När jag läste detta inlägget tog jag upp min kalender direkt för att boka upp tid för hela helgen som funktionär. Men jag kan inte för jag ska ner till Sachsenring för att kolla på moto gp den helgen. Jag kan bara varmt rekomendera er som är hemma att ställa upp på detta evenemang.
Att få stå på banan och se de bästa förarna i tät racing är riktigt kul.

Hoppas att ni som ställer upp får en bra helg.
Ha en bra sommar.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 8:00 (tisdag, 17 juni 2008) 
Användarvisningsbild

Satan också!

Hade varit kul att både hjälpa till men framför allt se riktig 4-hjulsracing på nära håll! Men 12:e är jag på Knutstorp och kör. Fast om det finns möjlighet att komma in och plåta på söndagen (kommer visserligen hem sent lördag kväll så man lär vara snortrött) så hade det varit toppen!

Någon som vet vad som krävs för att få tillstånd att plåta på någorlunda nära håll? Vem kan man fråga?

Mvh!
// Niklas

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 10:18 (tisdag, 17 juni 2008) 
Användarvisningsbild

Niklas skrev:
Satan också!

Hade varit kul att både hjälpa till men framför allt se riktig 4-hjulsracing på nära håll! Men 12:e är jag på Knutstorp och kör. Fast om det finns möjlighet att komma in och plåta på söndagen (kommer visserligen hem sent lördag kväll så man lär vara snortrött) så hade det varit toppen!

Någon som vet vad som krävs för att få tillstånd att plåta på någorlunda nära håll? Vem kan man fråga?

Mvh!
// Niklas

Du kan vara funktionär bara på söndagen det går bra.
MVH Robert

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 12:35 (tisdag, 17 juni 2008) 
Användarvisningsbild

Ingen utöver de 9st som vi har på listan är anmäld??

Lite info från Team 13. Det kkommer anordnas funktionärsutbildning light för oss som skall vara med som funktionärer så att vi kan stå som flaggvakter på banan. Det kommer att finnas två tillfällen då vi kan utbilda oss. Detta gäller alla som skall vara med som funktionär. De som inte gör denna utbildningen kan inte stå som flaggvakt på tävlingen utan kommer få andra arbetsuppgifter.

Torsdag 26/6 och 3/7 18:00 på Team 13 anordnas en snabbkurs för oss.

Jag hoppas att vi kan visa att kortedala är en klubb som visar engagemang och ställer upp på denna akivitet. Jag hoppas på fler intresserade funktionärer till denna tillställning.
Detta är ett tillfälle för oss att inte bara få fler medlemmar till vår klubb utan vi gör bra rekalm för klubben i hela regionen. Om vi kan visa att vi har resurser
MVH Robert Susa

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 8:29 (torsdag, 19 juni 2008) 
Användarvisningsbild

Robert479 skrev:
Niklas skrev:
Satan också!

Mvh!
// Niklas

Du kan vara funktionär bara på söndagen det går bra.
MVH Robert

I know! Men avresan från Knutstorp sker i sedvanlig ordning runt kl. 20 plus minus en halvtimme. Därefter hem till jobbet och lasta av innan man kan rulla hem till lägenheten och knoppa. Så kudden kommer nog inte bli varm för än frammåt 01-snåret varför det brukar bli onödigt lite sömn inför en tävlingsdag.

Med åldern kommer tyvär bekvämligheten och visst GÅR det att vända ut och in på sig (har skett mer än en gång) så sktet denna gången får bli inställt på att dyka upp lite senare än de som ställer upp som funktionärer och sfta runt med kameran för at försöka få lite usta bilder. Det är sällan nog det går ändå och som funktionär är det minst sagt begränsat med möjligheter att byta vinklar mm.

Mvh!
// Niklas

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 21:28 (söndag, 6 juli 2008) 
Användarvisningsbild

Ni som känner nån :-) kan väl fråga dessa om de är intresserade av att ställa upp på Detta nästa lör sön? så vi kan få ihop 15st.
Snälla :-)
MVH Robert

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]