|
Hej
Kom på att jag glömt skriva några anteckningar från mötet,
Jag får be om ursäkt för förseningen.
Jag glömde bort att det var möte också, det var bara det att det satt en massa folk och väntade på mej, och ringde och frågade var jag var som gjorde att det blev ett möte.
Jag har nog blivit lite glömsk i allmänhet men dom sista veckorna så har jag haft en massa annat att tänka på och som jag proriterat, så därför får jag väl försöka få ordning på detta nu istället.
Jag var inte alls förberedd och hade inte med mej någon aktuell dagordning utan jag förde anteckningar i ett gammalt protokoll.
Vi var i alla fall åtta stycken som samlats, fast jag glömde anteckna vem vi var. Jag var i alla fall med till slut.
1: och 2: jag öppnade i alla fall mötet och läste den inte riktigt aktuella dagordningen.
3 : och 4: Vi gick igenom föregående protokoll och vad som hänt sen förra mötet.
5 : var rally Väst men det klarade vi av vid förra mötet.
6 :Kommande aktiviteter Snövsernes MC träff i Kjellerup, det var tre som tänkte åka dit (så här i efterhand så vet jag att det var 4 som åkte dit)
Det skulle bli höströj på Bike och även på Johans MC 28-29 /9
7 : Touringligan, eftersom jag var helt oförberedd så hade jag naturligtvis inte räknat ut denna heller.
8 . Styrelsen informerar. det var ingen från styrelsen där så det blev ingen information.
9 : Föråkare. Janne erbjöd sej att vara föråkare den sista Torsdagstouringen för i år den 27/9
Under oktober så provar vi med att köra på onsdagarna igen fast då
kl 17: 00 och så har vi klubben som mål.
Och första onsdagen blir3/10 och även denna tur tar Janne på sej.
Den 10/10 och 17/10 har vi ingen föråkare.
Men vi får väl se vad det blir för väder och om det över huvud taget kommer någon hit.
10: Övriga frågor, Göran hade ett förslag till öppet klubbrally som han presenterade på mötet. Han kommer även att lägga upp detta på forumet.
Jag frågade om det fanns något intresse för att titta på foton från den gågna säsongen.
Själv har jag inte många foton som har med MC från iår.
Men det måste vara fler som tar kort, och jag kommer att lägga ut en förfrågan på forumet ( som inte många läser) om det finns någon som har något att visa.
11 : Nästa möte, det blev inget bestämt men eftersom det ska bli en halvårsträff den 27 okt så föreslår jag någon gång i november. Datum får bestämmas senare.
12 : Möte avslutades.
Sådär skönt att det här var avklarat!
Svante
|