|
Det är inte många som skriver något här på forumet om vad dom tänker göra eller inte göra, så jag får skriva lite om vår traditionella höstresa till Snövsernes träff i Kellerup Normalt så är det ett gäng som brukar åka dit varje höst, ibland har vi varit rätt så många. Men i år är det dåligt med deltagare, jag har varit upptagen i flera år vid samma tid så jag har inte varit där på flera år. Och med flera av dom jag pratat med är det nästan lika illa. En är i Grekland och seglar, en jobbar, jag är upptagen med samma sak som vanligt och en annan vill inte åka dit själv. Så det ser dåligt ut med deltagandet i år. Jag har medelat detta till Heine i Snövserne så dom vet om att vi inte kommer Heine hälsade tillbaka till alla som brukar vara med. Vi har ju pratat om denna träffen på Touringmötena, men eftersom det inte är så många med på dessa så kan det ju vara så att det finns någon som jag inte vet om som vill åka dit i alla fall, och det är ju helt ok. Annars så får vi försöka åka nästa år istället Svante
|