För dom som inte var med i Floalt så kan jag berätta lite därifrån.
Vi var tre som åkte ner på fredagen; Jag, Benny och Thimmy. Jag dock med fyrhjuling. Fredag kväll var det lite mjukstart med party i deras klubbstuga. Vi sov på loftet i klubbhuset.
Lördag morgon (ja, eller förmiddag :wink:) börjar med frukost och sedan förberedelser inför dagens rally. Niklas och Evelina kommer ner för att åka rallyt. Nu är vi fem som representerar KMK:s färger! I motsats till när jag var där för några år sedan. Då fick jag diplom för minsta klubbdeltagande, 1 deltagare. Hmmm.... kanske inte så upplyftande.
Nåja, under rallyt åker jag bakpå Bennys Transalp. Riktigt trevliga och goa vägar

. Vid några tillfällen hade jag en berömd KMK-replik på läppen: "Vilken bana skall vi ta nu ?". Tyvärr hade vägverket varit ute och grusat ett par vägar sedan rallyrundan sattes upp så där fick vi ta det lite varligt. Mycket trevligt rally! Benny kom på en hedrande 37:e plats av rekordmånga 249 startande.
Lördag kväll var det stora partyt, med trubadur och "Elvis" från våran 45-årsfest. Detta är hans hemmaklubb. På eftermiddagen kommer Torgeir och Dan ner och hälsar på oss. Kvällen (natten) blir livad och vi har göörkul. Morgonen efter är vi nog allihopa lite långsamma. Framåt eftermiddagen börjar vi dra oss hemåt och stannar för lite käk i Halmstad på vägen hem.
/Håkan