www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 1:54 (lördag, 12 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Onsdagstouring 1/10
InläggPostat: 8:59 (torsdag, 2 oktober 2008) 

Nu var det ju dags att börja köra på onsdagar i stället för tisdagar och torsdagar.
Eftersom jag hade anmält mej som föråkare så åkte jag till klubben fastän det började droppa lite grann hemma.
Var där några minuter före 5. men det var ingen annan som ville vara med eller så var det ingen som kom ihåg att det var någon körning.
Jag har inte någon internetuppkoppling hemma just nu, och jag har inte haft tid att skriva information om detta från jobbet, så därför är det väl bara dom som var med på sista touringmötet eller som läst protokollet som vetat om att det var något idag.
Nå jag väntade till 17.10 sen åkte jag, det var svart som i en kolsäck norrut så jag åkte åt sydväst förbi Kungsbacka ner mot Lygnern, det regnade på södra sidan så det fick bli norra sidan och sedan förbi Ålgårda och sedan mot Café Skåne för att köpa en god macka att ta med till klubben.
Jag fick inte en droppe regn på hela turen och hade tidvis solsken så det var en fin hösttur.
Det var ju mycket folk på klubben den här kvällen, mest för att det var möte om 50 årsfesten men det var många andra också som inte var på mötet.
Sträckan blev nästan 9,5 mil och föråkare och enda åkare var
Svante

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]