www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 9:24 (fredag, 11 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 10 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: TT 12/8 (Torsdag)
InläggPostat: 12:26 (torsdag, 12 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

Torsdagens touring kommer att gå till Brobacka kaffestuga i Anten. Vi försöker hålla avgångstiden, 18.00, från klubben. Mer information före avfärd.

/Håkan

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 13:56 (torsdag, 12 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

Personligen hinner jag tyvärr inte deltaga idag men jag hoppas ni får en trevlig tur och att våfflorna är lika goda som de brukar vara!

Mvh!
// Niklas

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 15:19 (torsdag, 12 augusti 2004) 

[quote="Niklas"]Personligen hinner jag tyvärr inte deltaga idag men jag hoppas ni får en trevlig tur och att våfflorna är lika goda som de brukar vara!

Snälla Niklas, du väl inte bara säga att du inte kommer!! :wink:
Om du bara visste vad det kittlar nyfikenheten :???: VARFÖR kommer du inte (gärna fullständig rapport) :D :D :? :?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 15:36 (torsdag, 12 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

:sleepy2:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 16:47 (torsdag, 12 augusti 2004) 

Kjell skrev:
:sleepy2:

Jag tror minsann att jag tråkade ut Kjell :D

Men som ett förtydligande kan jag nämna att jag faktiskt hör till kategorin "tjejer" och är därmed per automatik väldigt, väldigt nyfiken av mig
:D :D :D Kan inte hjälpas!

Så när man bara får höra/läsa del A och inte del B av det hela så blir man väldigtväldigVÄLDIGT frustrerad och ännu mera nyfiken !

Säkert är det privata angelägenheter som drar iväg med Niklas på annat och att jag/vi kanske inte har med det hela att göra, men måste man då nämna del A :?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 22:43 (torsdag, 12 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

Lenita634 skrev:
Säkert är det privata angelägenheter som drar iväg med Niklas på annat och att jag/vi kanske inte har med det hela att göra, men måste man då nämna del A :?

Istället börjar du tala om för oss andra att det finns en del A, som vi inte ens fått höra, och därmed gör oss också nyfikna......

Eller det kanske är en test för att se om vi grabbar har för mycket "tjejgener" (nyfikenhet) :?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 23:01 (torsdag, 12 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

Jodå, dom hade både det ena och det andra som slank ner så gott! Man kan bli alldeles :tongue2: i kistan om man äter för mycket.

Vi samlades på klubben strax innan 18, ett litet (njaa, inte SÅ litet) gäng där det rycker i gasnerven. Efter en snabb (vad annars) genomgång av regler, vägar och resmål så bar det iväg genom en välfylld Tingstadtunnel. Vi samlade ihop oss igen i Kallebäckslid, som vanligt, och fortsatte ut över Pixbo, Benareby, Hällingsjö och Rävlanda till ett kort stopp i Bollebygd. Efter stoppet blev det Töllsjövägen och en något avkortad tur direkt mot Brobacka, eftersom vi hade avtalat tid med fiket.

Vi blir mötta, och serverade, av en trevlig tjej som visar sig kunna ge svar på tal! Börjes fråga om att han måste hämta kakorna själv där inne, möts av svaret att här delar vi på arbetet! :cool:

Hemvägen går över Gråbo, på stora vägar.

Vi som åkte med:

Jag
Jan
Anders
Svante
Gunnar
Börje
Lenita
Christer
Magnus
Lisa
Stefan
+ två kompisar till Gunnar

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 7:37 (fredag, 13 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

Håkan Nilsson skrev:
Istället börjar du tala om för oss andra att det finns en del A, som vi inte ens fått höra, och därmed gör oss också nyfikna......

Eller det kanske är en test för att se om vi grabbar har för mycket "tjejgener" (nyfikenhet) :?

Oj, oj oj vilka tankar som finns och vad lätt det var att få igång något som ännu enklare skulle kunna bli ett dåligt avsnitt ur en av alla dessa förb. såpoperor (jag är kille Lenita så du får ursäkta mig :wink: ).

Nä, luta ni er bara lugnt tillbaks i era soffor/sadlar och kör vidare så skall ni se att ni en vacker dag får reda på vad som drog i stället för en torsdagstouring!

No hard feelings hoppas jag för jag har inget att dölja och ni får gärna ställa frågor som jag själv väljer om jag vill svara på utan att för den skull ta illa upp om ni har frågat.

Som fortsättning på denna lilla följetong, för jag har en viss liten känsla av att det kan bli det eftersom det är JAG som styr lite :twisted: , kan jag säga att det var av privat karraktär men inget som ni inte vet förut! He, he, fundera på ni!

To be continued... :mrgreen:

// Niklas

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 8:25 (fredag, 13 augusti 2004) 

Niklas skrev:

Nä, luta ni er bara lugnt tillbaks i era soffor/sadlar och kör vidare så skall ni se att ni en vacker dag får reda på vad som drog i stället för en torsdagstouring!

// Niklas

Tack för det! Du strör INTE ALLS salt i såren :angryfire: så tänk inte alls på din omgivning (=jag) som kommer att ligga vaken på nätterna och fundera ... men jag inser att jag får skylla mig själv :(

Synd att tålamodet var slut på lagret när jag skulle tillverkas. "Någon" var före i kön och tog visst alltihopa (ingen nämnd, ingen glömd)

*jättesuck*

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 9:28 (fredag, 13 augusti 2004) 
Användarvisningsbild

Lenita634 skrev:
Synd att tålamodet var slut på lagret när jag skulle tillverkas. "Någon" var före i kön och tog visst alltihopa (ingen nämnd, ingen glömd)

*jättesuck*

Ha, ha, ha, den var bra! Jag skrattade högt så folk på jobbet vände på sig! No hard feelings får jag hoppas!? Dessutom hade jag väl mera Håkans inlägg som måttstock och i åtanke när jag skrev svaret!

Ibland måste man prioritera annat här i livet, som ni alla känner till, så var alltså fallet förmig igår. Och eftersom jag hade kört i tisdags så prioriterade jag mina andra vänner (jag har faktiskt fler vänner yippiii, lyckost mig!) och valde att besöka en av dem igår. That´s it! Frågar man inte får man heller inga svar så fortsätt fråga om ni känner för det för jag tar inte illa upp!

Det lät i alla fall som om ni hade en trevlig tur igår vilket var skönt att höra! Vädret var ju också bra, om än kanske lite för varmt. Men det gillar ju du Lenita, eller hur!???? :D

// Niklas

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 10 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]