Sen söndagskväll och hemma efter årets sista träff. Årets upplaga av

träffen i Kjellerup påminde lite om dom tio små negerpojkarna pga dåligt väder. Till slut kom jag iväg tidig lördagsmorgon som ensam deltagare från Sverige och KMK.
Ösregn i Göteborg strålande sol i Kjellerup.
Jag kom ner i tid för att åka OR loppet med en föga smickrande 6 plats som resultat (trea föra året) dock fick jag pris som längst åkande utländsk besökare(jag var också den enda utländska besökaren). Priset för största utländska klubb drogs av någon anledning in i år. På kvällen var det sedvanlig fest med bra band och billig ÖL. Jag gjorde vad jag kunde för att leva upp till fördomarna mot svenskar men lyckades inte tömma baren.
På söndagsmorgon vaknade jag upp i mitt på Rusta nyinköpta tält, det visade sig ha en mängd finesser som inte framgick i annonsen. Dels var det ett inbyggt fotbad som även inbegrep nedre delen av sovsäcken samt ett mycket fint konstruerat sprinklersystem som inte gick att upptäcka när tältet restes. Som ni förstår var det inte strålande sol på söndagsmorgon. Tältet är numera återvunnet i Danmark.
Rusta är butiken om man gillar leken finn fem fel, dock hittade jag bara tre på mitt tält så ingen vinst den gången.
Ha det bra alla slöproppar som stannade hemma, nästa år tar vi nya tag
Hälsningar Dan Ljung