Dennis Johansson skrev:
Här regnar det där jag bör, så jag ställer in!
Under kvällen jobbar jag fram en touring under kvällen som körs under helgen.
Detta om öppna fil finnes.
[/quote]
?????????????????Kan du förklara lite bättre tack !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var ju synd att det var inställt.
Vi var ett gäng på klubben som inte visste om att vi INTE skulle åka.
Vi var lite undrande när inte Dennis dök upp, men Björn kollade på nätet och såg inlägget på forumet.
Men eftersom det var bra väder där vi var så bestämde vi oss för att åka touring i alla fall, vi åkte väl lite zickzack mellan mörka moln och vi klarde oss från regn ända till vi passerade Älvängen på väg hem, men det blev inte så mycket då heller.
Vi hade mest bra väder med en hel del sol också. Vi tog det lite lugnt för Inga-Lill kom till klubben på sin helt nya BMW, nästan direkt från affären, så med helt nya däck och med MC:n under inkörning så fick hon inte varva så mycket.
Därför så körde vi rätt lugnt denna kväll.
Det blev rätt över Hissingen på småvägar till Kornhall.
Har aldrig lyckats passa färjan så exakt förr, vi körde på färjan bland dom sista, jag hann inte ens kliva av Vingen innan den var på väg över.
Sen blev det en massa småvägar till målet i Ljungskile, där vi kom precis när dom stängde. Vi fick i alla fall handla så sen satt vi på utsidan och fikade.
När vi sen körde hemåt så blev det över Backamo och Lilla Edet.
Fick korta av turen lite för att slippa regn, så det blev E45:an hem, men det kom som sagt några droppar trotts allt.
Synd att det inte blev någon Touring för vi hade väldigt fint väder trotts väderrapporterna.
Och vi som i alla fall åkte var.
Svante
Inga-Lill
Gunvor och
Janne.
Och sträckan fick jag till 154 km.
Björn var ju på klubben när vi åkte, men han ville inte åka med, och det var väl tur han hade aldrig stått ut med att åka så lugnt som i kväll.
Svante