|
Nu är arbetsdagen avklarad, så nu kan ni vanliga medlemmar kanske våga komma tillbaka till klubben igen.
Konstigt att det är så många med i klubben utan att vilja hjälpa till när något ska göras.
Stort tack till Robert han gjorde ett jättejobb, han var där och hade redan börjat när jag kom till klubben. Han ensam röjde bort all sly mellan huset och älven sen fortsatte han med en massa annat.
Så utan honom hade det inte blivit så mycket gjort.
Dom första timmarna så var det Robert, Michelle, hennes son och jag som höll på.
Jag trodde att det bara skulle bli vi som arbetade på klubben, men till slut kom det några fler.
Det blev nog inget städat inne i huset men desto mer på utsidan, dessutom så finns det nu ljus i containern, kabeln till grinden har blivit nergrävd, takrännor har blivit rensade, altanen städad och sly och gräs har blivit slaget.
Är det nu någon annan som mot förmodan vill göra något för klubben så finns det en lista på kontoret över vad som behöver göras.
Vi som höll på den här dagen var i alla fall.
Robert
Michelle och hennes son (kommer tyvärr inte ihåg vad han heter) det är dom som äger huset nu.
Svante
Niklas
Lars
Och George
Hoppas jag inte missat någon nu.
Men i alla fall, 5 från klubben av ca 300!!!!!
Svante
|