www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 17:49 (torsdag, 10 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Efter Touringmötet
InläggPostat: 22:37 (torsdag, 19 april 2012) 

Hej
Jag har suttit och skrivit i över en timme på information från mötet och när jag skickade iväg det så hade jag blivit utloggad så allt bara försvann.
Orkar inte skriva om allt nu, får göra det imorgon istället
Svante

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 23:09 (torsdag, 19 april 2012) 
Användarvisningsbild

Ta ett gammalt protokoll, ingen märker nåt o vi som var där skall inte tjalla. :D
Torgeir

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 10:55 (lördag, 21 april 2012) 

Hej
Då gör jag ett nytt försök då.
Det kom ju lite folk så vi kunde ju hålla ett riktigt möte.(vi var 12)
Jag skriver anteckningar i stället för ett formellt protokoll, det borde räcka det är ju inget styrelsemöte eller liknande.
Anteckningarna ska jag skriva rent lite senare, hur jag ska göra med dessa vet jag inte riktigt än, men jag får se till att dom kommer upp någonstans där alla kan läsa dom.
Nu kommer jag bara med lite information i korthet.
Vi har ju uppmärksammat att många medlemmar och nästan alla nya som kommit med sista året inte kan komma åt att skriva på forumet.
Och detta är ju inte alls bra, styrelsen ska försöka lösa detta på nått sätt, antingen genom att få ordning på det här forumet eller hitta någon annan lösning T.ex med någon modernare version av forum eller någon annan lösning.
Men tills vidare så får vi använda det vi har så vi kan få ut information.
Jag har fått behörighet att skriva på hemsidan så jag kommer att lägga ut Touringinformation där också, men jag kan ju inte skriva så mycket där.
Jag har inte riktigt lärt mej hur man gör än så det kan ju bli lite galet i början.
Är det nu någon som inte kan komma åt forumet men som vill ha något inlagt där så kan ni väl kontakta antingen mej eller någon annan som kan skriva här.
Mitt telefon nr är 0705-267311
När det gäller Touringligan och Kilometerligan så kom vi överens om att köra efter samma regler som tidigare.
Bosse har satt upp km listan på anslagstavlan så det är bara att skriva upp sej.
Vi tog upp en del olika aktiviteter närmaste tiden Vi har Kristers tur till Rjukan i Norge där fanns 8 platser kvar.
Sen har jag på förslag resan till Bolmen som har blivit inställd under flera år på grund av dåligt väder, föreslaget datum blev 26-27 maj, jag kommer att skriva en intresseanmälan här på forumet.
Nästa helg 28-29 april så är det Bikedagarna i Trollhättan, jag tänker ev åka dit, är det någon som vill hänga med?
Görans Vårrally pratade vi om, men det får han informera om själv.
Torsdagstouring, vi försöker att börja den 26 april och det är Janne som leder den första turen
3 maj tar Svante och 10 maj tar Janne igen.
Torsdagen 17 maj är helgdag och den är öppen för förslag.
Det kom förslag att vi ska hålla klubben öppen en stund innan vi åker på Touring så att folk kan fika eller ta en dricka innan.
Och även att vi ibland avslutar turen på klubben med mackor och fika.
Dom flesta var positiva till detta så vi kommer att prova detta någon gång. Och Dan var villig att organisera detta.
Och nästa möte bestämde vi till onsdagen 23 maj.
Jag har säker glömt nått nu men då får ni hjälpa mej och skriva in detta.
Svante

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]