|
Jag frågade på Touringmötet om det fanns intresse för 5 kamp på Liseberg, och vi beslutade om att detta blir
Fredagen 31 augusti kl 19 utanför Tyrol.
Detta för att eventuella deltagare ska kunna hinna dopa sej med något flytande ämne före själva tävlingen.
Förslag framfördes om att vi ska ha en anmälningslista så att dom som eventuellt kan tänka sej att gå på Liseberg kan se om det över huvud taget är någon idé att gå dit eller om det är bättre att sitta och slappa framför tv:n.
Eftersom det inte var någon annan som ville hålla i det här så får väl jag som touringledare ta på mej att sköta protokoll och annat praktiskt.
Förra året så körde vi lite annorlunda regler, den som kom sist i en gren valde nästa gren.
Detta tycker jag verkar bra, så om ingen har något bättre förslag så gör vi så. Jag bestämmer efter deltagarnas önskemål första grenen sen väljer den som kommer sist i denna gren nästa och så vidare.
Då får vi ha en anmälningslista då, så vi får se om det är lönt att gå dit.
!!!!Jag vill påpeka att detta är en aktivitet som alla medlemmar i klubben kan vara med på, det är inte bara för Touringen.
Det går även bra att komma med och deltaga även om man inte är medlem(än), fast 5 kampspriset vid årsmötet delas bara ut till den som är först av klubbens medlemmar.
Vi har en anmälningslista på klubben också, där ni kan skriva upp er.
Nu har vi i alla fall 2 anmälda till, det är ju bra så jag slipper gå där själv.
1: Svante
2: Fredrik H
3: Anders F
4: Dan L
5: Lena U
6: Tomas
7:
om vi skulle råka bli fler så får jag väl öka på listan
Svante
PS om det är någon av er som vill vara med och som inte kan skriva på forumet så kan ni ringa mej och anmäla er, jag kommer även att sätta upp en lista på klubben,
(Fredrik och Anders kommer att vara på Tyrol redan någon gång efter 18, så det är bara att gå dit och kolla efter dom)
|