|
Hej på er. Jag vet ju inte om det är så många som kommer att läsa det här, men för er som läser så kommer lite information. Jag blev ju tyvärr vald till Touringledare för ytterligare ett år ( Det var ingen annan som ville vara ledare ) så ni får stå ut med mej ett tag till. 2012 var ju en extremt dålig sommar och jag hoppas ju att det var därför som ni inte ville åka med på Touringarna och om det inte är det så måste det väl vara mej det är fel på. Nå vi får väl se hur det blir i år då. Den 8 maj kl 19:00 tänkte jag att vi kunde ha det första Touringmötet det är ju rätt sent men hela våren är ju försenad: Då tänkte jag att vi skulle prata om vart, när och hur vi ska åka i sommar. Jag kollade årets guling och i år är vi inte med där om torsdagstouringarna, och det är kanske lika bra, vi har ju inte varit så många som kört på torsdagarna, och kommer det någon utifrån så undrar dom väl vad vi håller på med. Det vi har planerat hitils i år är MC-träffen i Silkeborg Danmark 1:a helgen i Juni. Då är vi några stycken som kommer att åka dit, hur många är inte klart än. Sen är vi några stycken som kommer att åka till Heiligenblut i Österike och vara där ca 11-14 Juli. Det är en MC träff i samband med SMC 50 årsjubileum och 30 år efter den stora träffen där. Heiligenblut har ju sedan blivit känt som ett samlingsställe för nordiska knuttar. Jag och en del andra från klubben har varit där rätt många gånger nu, och det är ett trevligt ställe att träffas på. God mat, trevligt folk, jättevacker natur och dom mest krokiga vägar man kan tänk sej. Om det är någon av er som gillar grustouring och skulle vilja vara med på Advenuredays i Säfsen, så är vi några stycken som bokat en stuga, och vi har en plats över.så vill ni vara med så hör av er. Om nu någon av er har några bra idéer så hör av er så tar vi upp dessa på Touringmötet. Så se nu till att komma till klubben den 8 maj så att vi får lite ordning på Touringsektionen. Svante
|