www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 19:13 (torsdag, 10 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: 11:10 (lördag, 14 september 2013) 

Är lite sent ute med anteckningarna från detta möte men jag har haft en massa annat för mej, varit på MC träff bland annat
Alla vi som var intresserade av att vara med på ett Touringmöte var Dennis, Göran, Anders, Leif, Chippa och så Svante
Jag läste igenom anteckningarna från föregående möte.
Under styrelsen informerar så informerade Chippa om frågan om en gemensam kräftskiva där vi skulle kunna bjuda in våra Danska vänklubbar.
Men enligt styrelsen så är det så mycket aktiviteter nästa år att om det ska bli en kräftskiva så är det upp till Touringavdelningen att annordna en sådan. Det vill säga jag.
Det vi kunde få hjälp med var inköp och att anordna några lekar.
Jag ska ta upp detta igen på nästa Touringmöte då vi kan besluta om vi ska ha en kräftskiva eller ej.
Och med tanke på det stora intresset för Touring i klubben kan det nog bara gå på ett sätt.
Vi frågade hur det gått med 55årsfesten men detta visste inte Chippa något om
Rapport från träffar: Rally Väst det var tydligen ett 60 tal startande och Göran var bäst från klubben på ca 15-20 platts
Det var lite strul från oss att få fram funktionärer så Dennis och Ola hade fått slå ihop 2 posteringar till en.
I mål så hade klubben försäljning av hamburgare, räkmackor, kakor och en massa annat.
Kommande träffar: Tändsticksträffen, vi är några från lubben som kommer att åka dit bl.a Göran , Dennis, Anders och Svante.
Tisdags och Torsdagstouringar. Jag hade 7 olika dagar på dagordningen att välja bland
Men den enda som blev uppskriven på någon dag var Svante som tar tors 5/9 och 12/9.
Övriga frågor: Någon vill att vi tar bort det fasta 55års inlägget från FB, men det får någon i styrelsen som har befogenhet göra.
Bildvisning: Vi var ju några stycken som var på gemensam MC träff i Österike, Dennis samanställer foton därifrån så bestämer vi ett datum för visning vid nästa Touringmöte.
Chippa vill göra en klubbtävling i Gocart och frågade om vi var intresserade och detta hörde ihop med att det behövs funktionärer till en tävling i Torslanda om Göteborgs stora pris.
Nästa möte blir onsdagen 2 oktober kl 19.00, då får vi väl se om vi kan lyckas bli lika många som på det här mötet.
Svante

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]