Själv var det absolut ingen som helst risk att jag ens skulle lyckas med konststycket att fixa en fasanmiddag med hjälp av tvåhjuligt fordon igår.
Jag luftade nämligen, för första gången i år, den blå/gula lilla raketen på väg mellan Mölndal och Lilleby. Och för Er som inte vet eller har dåligt minne kan jag informera att denna lilla tinges är en SYM JET 50 som gör i runda slängar ca. 70 km/h. Och med de små hjulen VILL man knappast åka fortare!
Varför detta nu då? Ja, fråga inte mig! Jag har ingen aaaaaning om varför jag bara kände för att ta en sväng med den! Det går över mitt förstånd!

??:
Skall jag vara aningen mer sanningsenlig så var det för att alla prylar som bara står mår dåligt av det och det krävs, när man väl en gång i framtiden vill använda dem, så otroligt mycket arbete att det är enklare att någon gång då och då använda dem. Om inte annat bara för att de BEHÖVER användas!
Samtidigt fick jag Carina och Mike, som aldrig sett min lilla leksak, att fundera på att skaffa en liknande inför nästa sommar. För de där småturerna mellan hemmet-stranden eller hemmet-mataffären för kompletterande inköp eller varför inte hemmet - glassbilen som är en välbesökt "resmål" för alla 3-åringar!
Ni verkar ha nyttjat en av de sista dagarna för några längre mc-turer så det var skönt att höra att allt gick vägen och att ni verkar nöjda med dagen!
Mvh!
// Niklas