Mors!
För att jag skall boka Fuente Alamo behöver jag lite anmälningar per ganska omgående. Allra senast innan septembers utgång. Dvs. 1500:- i anmälan, på mitt konto PG 4217248-6
Det kan behöva justeras senare, beroende på antal hojar.
3 hela dagar och max 2 grupper. Det blir så många mil att jag börjar… ni vet, bli trött redan.
Banan är kalas för 70cc och 125cc. C:a 2000meter lång och 10 meter bred. Vill minnas att det är 7 höger böjar och 3 vänster. 12 boxar finns för att skruva i och ta igen sig. Och en liten restaurang vid banan.
Tanken är att vi fortfarande har boendet i Benidorm och åker dom c:a 10 milen till banan. I hyrbilen ingår fria mil. Det är lite knaggligt med billiga hotell runt banan. 15 euro per person och natt, med frukost är väl ganska ok. Mitt i gamla stan! Fortfarande jobbar vi med transport av alla större hojar. Här kan vi behöva en hjälpande hand. Jag hoppas att det stannar på 15-1800:- fram och tillbaka.
Vill man sen stanna ytterligare ett par dar, finns Cartagena runt hörnet och blir det som förra året har Folkesson sitt läger där med Tyskarna. Ytterligare 1.2.3.4 eller 5 dar.
Eller hela veckan då, i Benidorm. Kul för HELA familjen.
Nåja, nu gäller det alltså dom här 3 dagarna i första hand, att ta ställning till. Ni som vart med förr vet att Engländarna är på hugget. Billigt flyg bokar man NU! 1500 pix och du är på väg till den bästa j-a vintern du varit med om.
Bokar gör du hos mig.
Stefan Carlsson
0708-342695
maximum.carlsson@swipnet.se
Enkelt va?