Nu är det DAX för årliga KMK mästerskapet i bowling
Nu har anmälningstiden gått ut. Dock kan det gå att efteranmäla sig i mån av plats men då är det ingen garanti för mat. Fredag eftermiddag kl 1700 måste jag ha efteranmälan. Det går ju att komma och bara dricka öl å heja på också. Vi blev 14 som äter och en mindre som bowlar. All form av träning innan lördagen räknas som fusk, dock kan man träna på att dricka öl innan det räknas inte som dopping. Vi kommer att spela minst tre serier. Dom två bästa utan de tre första serierna läggs ihop, högst poäng = KMK mästare / dam respektive herrklass.
Lördag den 23/1 kl. 1800 träffas vi i Partille bowlinghall. I år blir det en bowling med mat och trevlig samvaro och ev efterfest på hemlig plats
Priset blir i förhållande till vilken meny man väljer, i priset ingår mat med dryck (ett glas vin eller öl) och 1,5 timmars bowling. Tillkommer hyra för skor.
Alt 1 Fläskfilé med bearnaisesås. Serveras med bearnaisesås, frästa grönsaker och potatisgratäng. 295 kr per pers.
Alt 2 Grillad färskostfylld kycklingfilé inlindad i bacon och på en bädd av ruccolasallad. Serveras med potatisgratäng & rödvinssky. 250 kr per pers.
Det skulle gå att fixa ett vegetarisk alternativ till ett rimligt pris om någon är intresserad.
Anmälan skall göras här på forumet senast onsdag 20/1 kl 14:00
Du anmäler dig genom att besvara detta inlägg. Skriv ditt namn och vilken meny du väljer typ: Kalle Karlsson alt 2. Efter onsdag 20/1 kl 14:00 är anmälan bindande.
Det finns
inga övriga alternativ en ovanstående.
Partille bowlingcenter ligger i Partillebohallen i Partille centrum. Det går lokaltåg från centralen. Gångväg från stationen ca. 5-10 min. Det går även bussar. Om det är några frågor kan ni ringa mig Dan Ljung på 0736276405