Dennis Johansson skrev:
Jag förstog nog att det inte var planerat. Men det verkar sig att misstaget upperpar sig.
Tyckte personligen att det blev oj då efter fikat förra året också. Men förra året kunde jag ju hänga med trots att min moppe inte går så fort som era. Och tänkte att detta var onödigt. Det skall jag inte göra om.
Så jag kan inte annat en

när ni berättade om er tur upp till båten. Men trots allt tycker jag att mitt beslut var hel rätt att åka i mitt eget tempo! :idea:
Jag får ju inte lika stora :twisted: i pannan heller.
Lugn och fin nu Dennis!
Jag har aldrig sagt att du har gjort fel som beslöt att åka i eget tempo. Inte ens antytt det! Ta det för vad det är och inse att vi andra aldrig lär oss! Vi gillar helt enkelt att köra skitfort på Danska motorvägar och riskera körkort och moppe! :wink:
Eftersom vi är betydligt äldre än dig Dennis så inser du väl att det måste ha med åldern att göra. Så när folk säger att man blir klokare med åren så har de FEL!

Så nu vet du vad du har framför dig! En tillvaro som är fylld av stress och jäkt där man tror sig hinna med allt på en kvart trots att man fyllt sin vardag med femtioelva andra händelser jämfört med för 10 år sedan!
Puttrra omkring i lugnt tempo på din moppe så länge du kan. För tids nog, när du blir äldre, måste du skaffa sig något som rör på sig! :wink: Vad skall man åka på när man är 80 bast då? Rymdfärja kanske? Finns sådana med 2 hjul???
Hittade du föresten några grusvägar och sprätta grus med i Danmark (du hade ju så gott om tid!)? Finns nog bara sandstränder om man vill leka lite med en Afrika moped!
Mvh!
// Niklas