|
Ingen har ju skrivit om hur det gick och jag har också glömt bort att skriva något.
Torgeir, Dan och jag åkte ner på torsdag morgon och tog östkusten ner,vi hade lite svalt men solsken hela dagen, perfekt hojväder alltså.
På fredagen var det mulet och duggregn en stor del av dagen,
Dennis med Veronica bakpå och Rolf kom på eftermiddagen, vi hade ju satt upp Tarpen och mutat in ett område runt den så alla fick ju platts.
När vi väntade på Anders och Britt-Inger så dök plötsligt Jörgen upp, det var ju roligt för det var ingen som visste att han tänkt åka, han hade tagit den långa vägen över stora bältbron.
Senare på kvällen så kom till slut även Mats, han hade ju fått flera vägbeskrivningar så det var väl nästan omöjligt att inte hitta dit.
Lördagen började med mulet och duggregn men det klarnade upp framåt dagen och det blev sol och varmt.
Mats, Veronica och jag tog en tur in till stan och sedan vidare till Himelsberget som vi "klättrade" upp på.
Så vi var i alla fall några som gjorde något annat än att häva öl.
På söndagen så var det strålande sol och Dennis, Veronica, Mats och jag tog östkusten norrut, vi skulle ta det lugnt men vi gjorde misstaget att stanna på en restaurang som tog aldeles för lång tid.
Så efter det var det inte lika lugnt längre, vi fick höja tempot lite grann för att hinna med färjan.
Men vi hann i alla fall med fast med väldigt liten marginal.
Samanfattning
Det var en bra träff med både bra och dåligt väder, och vi blev största utländska klubb igen fastän vi inte var så många.
Dom som var med var. ( i den ordning dom kom dit)
Svante
Torgeir
Dan
Dennis
Veronica
Rolf
Jörgen
Anders
Britt-Inger
Mats.
Silkeborgs MC-klubb firade ju 30 år.
Och Dennis hade köpt med sej ett älghuvud (kudde) som han tråcklade fast ett KMK märke på (mitt på nosen)
Det var ju en rolig present och det verkade som dom gillade den.
Nu hinner jag inte skriva mer.
Svante
|