Håkan Nilsson skrev:
Ja, dom orden fick jag ju äta upp lika fort igen! Det växlade och blev fint väder väldigt snabbt.

Tyvärr lite försent för att hinna med på TT:n, men jag åkte en sväng iallafall. Fast så där väldans socialt blev det ju förstås inte. Men jag börjar bli van vid att prata med mig själv...

Se bara på denna tråden.
Jaha
Det blev jag som åkte före i alla fall.
När jag kom till Kallebäck så regnade det lite grann, jag var där rätt tidigt för en gångs skull, där väntade Mats och en annan knutte som körde Ducati, han hade tydligen varit en hel del på klubben när vi var på Kämpegatan. Conny hette han, han hade redan varit ute på en sväng så han ville inte åka med.
Sedan kom Krister också, så då var vi i alla fall 3 st, en ökning med 50% sedan förra tisdagen.
Konstigt att inte dom som brukar vilja åka lite fortare kommer, nu har det ju inte varit någon racer-åkare med på 2 gånger.
Vi väntade tills det klarnat upp lite så vi kom inte iväg förrän kvart över sex, men sedan hade vi fint väder, inte en droppe på hela vägen.
Vi körde söderut och sicksackade mellan mörka moln och regnskurar, jag körde åt det håll det såg bra ut.
Till slut hamnade vi på fiket i Dansered och käkade goda mackor.
vägen hem igen gick över Härskogen och Jonseredsvägen.
Dom andra ville ju hem och titta på fotboll.
Håkan jag fick ditt medelande men jag upptäckte det inte förrän jag kom hem. Det är en nackdel att åka den lille, jag har ju inte någon handsfree på den, så jag märker ju inte om det ringer.
Du får väl komma i tid på torsdag istället så att du får någon annan att prata med, då är det ju Janne som kör först, vi får väl hoppas att det blir bra väder.
Närvarande
Svante föråkare
Krister J
Mats H
och tyvärr så var det inga passagerare med idag
Och sträckan blev 127km.
Svante