Bildvisningen var välbesökt igår och en, som jag alltid tyckt, trevlig tillställning!
Jag säger det dock igen, när man visar bilder skall man försöka att inte begära att folk skall sitta knäpp tysta och stilla hur länge som helst utan lägga in en bensträckare efter kanske 40-50 minuter (om inte oftare).
Nästa gång är det tydligen jag/Anders som visar bilder vilket då blir 10/12 vilket är endast några dagar efter att jag förhoppningsvis brunbränd och utvilad kommit hem från Thailand dit jag reser om mindre än 2,5 dygn!
Jag/Anders kommer då (10/12) att kl. 18:00 visa bilder från vår (Anders, jag & heikki) resa "Spanien runt" som vi gjorde 1995.
På den tiden, då man var ung och vacker

fanns inga digitalkameror värda namnet så bilderna kommer att visas med diaprojektor á la skolmodell (något snabbare).
Om intresse finns och jag har hunnit sortera ut semesterbilderna, någorlunda, från Thailand 2006 så kan jag dock visa dem också. Det kan vi kanske bestämma på plats.
Till detta skulle jag dock behöva låna projektor (digital) och ev. en "laptop" som funkar tillsammans med den digitala projektorn. Någon som kan förbereda detta?
Ha dock i åtanke att huvudtemat för kvällen är "Spanien runt 1995" med och av Anders, Niklas och Heikki och att "Thailand 2006" endast slängs in om intresse/ork och lust finns vilket bestäms av deltagarna på kvällen!
Alltså 10/12 kl. 18:00 på klubben! Be there!
Mvh!
// Niklas