Dennis Johansson skrev:
Hur var det i Kjellerup?
Regnade det hela tiden som i Borås på tävlingen?
Nejdå! Det var uppehåll mellan dropparna
Nå vi som åkte på morgonen hade i alla fall tur, vi hade uppehåll hela vägen, och på båten hade vi till och med solsken ett tag.
Det var uppehåll hela dagen på fredagen, det började inte regna förrän på kvällen, så vi hade en väldigt trevlig eftermiddag.
På lördagen så hade vi uppehåll ett bra tag på förmiddagen, så vi tog en shopingrunda downtown Kjellerup.
Sen när vi åkte hem så hade vi också uppehåll, men det hade regnat för vägen var våt och jag körde i så många vattenpölar jag kunde hitta bara för att få bort all goja från däcken, Det var så att när vi skulle komma bort från den där gytjehålet som en gång varit ett fint gräsfält så plöjde vi väldigt djupa spår i jorden, och mycket av den danska jorden har vi med oss hem både på cyklarna och på kläderna. För när vi skulle ut så var 2 man tvugna att skjuta på för att cyklarna över huvud taget skulle röra sej.
Jag hade jord långt upp på byxorna, och stövlarna måste få en storrengöring
Torgeirs BMW hade stått still hela helgen och den hade sjunkt ner så långt ner att bromsskivan fram nästan nådde backen.
Bortsett från dom här uppehållen så regnade det mer eller mindre nästan hela tiden. Man kan väl säga att det var väldigt tätt mellan skurarna.
Men det var i alla fall inte så kallt, och humöret höll vi i alla fall uppe, och vi träffade mycket trevligt folk.
Så bortsett från vädret så hade vi en trevlig träff.
Och vi som åkte på den här träffen var
Svante
Tore
Torgeir som hade
Pia med som passagerare
Anders som hade
Britt-Inger med
Rolf och sist och minst
Heikki.
Och som vanligt så blev vi största utländska klubb.
Dessutom så skrev alla dom andra kortare färdsträcka än mej vid inskrivningen, vilket gjorde att jag fick pris för längsta färdsträcka.
Svante