Jo tack, fick ett tips igår om artikeln i GP, så den läste jag. Hondan som jag provkörde var nog i mellanläget trodde de i butiken, och de visade inget större intresse av att sänka den, det "var inte gjort i en handvändning" tydligen.
Men nu har jag äntligen kommit till skott och bestämt mig för Yamahan

Lite ågren har jag, för jag borde kanske ha försökt mig på att provköra mera, men orken tröt ... och min plånbok hade inte räckt till för Hondan ändå, i så fall skulle jag behöva vänta och spara över vintern och nu var jag ju inne på en tanke som inte släppte ... och att spara pengar är ju aldrig kul ...
Som det blir nu, lämnar jag min pärla i inbyte. Smidigt för mig, för jag slipper traggla med annonsering och frågor, och dessutom se kreti och pleti rycka och slita vid eventuell provkörning, om det skulle bli aktuellt alls ... tänk er bara om Algot 76 eller Ahmed 21 skulle vara intresserade ...
Så därför kommer jag inte att åka med i kväll, vågar ju inte ... den måste vara i nuvarande skick på lördag morgon, och det känns som att fresta ödet lite för mycket om jag skulle åka med :wink:
Ni får ha en trevlig tur ikväll!