www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 15:33 (onsdag, 9 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: 22:08 (onsdag, 2 september 2009) 

Här är rapport från klubbens främsta förare inom enduro , cross och kanske lite till.

Intressant att föreställa sig all tid som läggs ner hos samtliga involverade i familjen.

Grattis till resultaten , vi hejar på dig Erik

Endurosektionen / Jakob

----------------------------------------
http://mx.appelqvist.net/
----------------------------------------

Supermotard i Falkenberg

September 1, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi i fredags åkte ner till Falkenberg.Det var dags för den första 85cc tävlingen i supermotard.Det började på lördagen med träning och det var riktigt häftigt och jag fick bästa tiden.Sen var det paus och sen var det dags för den andra träningen och jag fick bäst tid nu också.Banan var mest asfalt och det var en liten bit grus med ett litet hopp.Jag fick bättre och bättre tid och på den tredje träningen körde jag på 1 minut och 15 sekunder.Sen var det paus och på den fjärde och sista träningen för dagen fick jag lite bättre tid och sen var det slut för dagen.Sen på söndagen började det också med tränig och jag fick bäst tid och sen var det dags för tidskval och jag förbättrade min tid till 1 minut och 11 sekunder och jag fick stå längst fram i starten.Innan första heatet så började det regna och vi åkte ut och körde två master varv och sen var det dags för start och jag tog starten och det var riktigt halt men i slutet så hade det hunnit torka upp.Jag vann det heatet och sen var det dags för andra heatet och efter mastervarven så var det dags för start och jag blev tvåa i starten men jag kom om efter ett varv och jag höll det in i mål och jag vann totalt och tvåa blev Markus Eriksson och trea blev Pontus Andersson och sen åkte vi hem.Sen idag var vi iväg och körde i Hisingen.

USM i Enduro i Östhammar.

August 26, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi i fredags åkte upp till Östhammar för att köra USM i Enduro.Det började på lördagen med att det regnade och banan var riktigt lerig.Man började på sträcka ett och det var som att köra i snöspår fast i gjord.Jag körde fast på ett ställe men som tur va så var det en där som hjälpte mig.Sen efter den sträckan så gick jag in i depån och sen gick jag ut på andra sträckan och den var lite lättare och man körde på en gräsäng som var riktigt hal och sen åkte jag till tredje sträckan och den var riktigt svår och den väldigt lång fast den egentligen inte var så lång.Jag körde fasst några gånger och det var ett riktigt långt kärr på ett ställe men där stog det folk och hjälpte till.Sen efter den sträckan körde jag in i depån och jag klarade transspiten med några minuter och sen gick jag ut på andra varvet och på sträcka ett så var det nu mycket djupare spår och jag körde fasst nästan direkt men fick hjälp och kom vidare.Jag gick imål på sträckan och åkte in i depån och tankade lite snabbt och sen gick jag ut på andra sträckan och den var ungefär lika dan som på första varvet och efter den åkte jag till tredje sträckan som nu var riktigt uppkörd och jag körde fasst några gånger och en gång borrade jag ner mig totalt och det var riktigt tur att det kom en annan förare som var så snäll att han stanade och hjälpte mig och det var en vid ett annat tillfälle som också hjälpte mig.Sen snabbade jag mig till målet och men missade transspiten med några minuter och fick tidsprick.Jag bhlev 6:a och vann gjorde Mikael Persson och 4:a blev Rasmus McCartney och Markus Levin blev 13:de.Sen på söndagen åkte vi och körde några pass i Hallsberg.

Cykling i Kallebäck och i Onsala.

August 12, 2009 — Erik Appelqvist

Idag så har jag vart och cyklat i Kallebäck och i Onsala.Det började med att jag,Robert Sterner,Leo och Max Nordqvist åkte till Kallebäck.Det var riktigt goa hopp där och jag,Max och Robert hoppade alla hoppen.Tillslut så hoppade även Leo hoppen efter lite fix.Sen efter det så åkte vi till Onsala där det är riktigt stora hopp.Jag hoppade flera av dem men inte de nya monster hoppen som är hur stora som helst.Max gjorde en riktig snygg krasch när han kantade med framhjulet och slog runt framlänges.Det finns också en barkhög där som man kan tästa många nya trick i.Sen åkte vi hem.

USM och Svemocup i Vrigstad.

August 10, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi i fredags åkte ner till Vrigstad för att köra USM och Svemocup.Jag skulle köra USM och min lillebror Henrik skulle köra Svemocup i 65cc klassen och det började på lördagen med 65cc gruppernas träningar och sen 85cc gruppernas träningar.Jag skulle köra i tredje gruppen och jag gick ut som 2:a men han som var före ramlade och jag gick ut först på andra varvet.Banan var riktigt bra och det var en riktigt lång plattå som var riktigt skön att hoppa över.Jag fick tredje tiden i min grupp efter Johan Remmelg och Pontus Jönsson.Sen var det paus och sen var det dags för tidskval och jag gick ut bland de sista och det tog några varv innan jag fick till ett bra var och jag fick till tredje tid och förbättrade den tiden lite men sen när det var ungefär fem minuter kvar så tog Anton Gole över tredje platsen och jag trillade ner till 4:a.Sen på något av de sista varven så trillade jag ner till 5:a och jag kvalade in.Sen på söndagen började det med träning och nu hade de slätat hela banan och jag fick 16:de tiden.Efter det var det paus och sen var det dags för första heatet och jag fick välja som 15:de man på grind och jag ställde mig längst ut.Jag fick en ganska dålig start och jag fick jobba mig upp.Jag kom ikapp Rasmus McCartney som kraschade lite senare och sen kom jag ikapp Philip Eriksson.Vi fajtades men tillslut bromsade han stopp i en kurva och sen på sista varvet så körde Linus Ericsson lite utanför ett spår och jag kunde ta över nionde platsen bakom Anton Gole.Sen var det paus och efter det så var det dags för det andra heatet och jag ställde mig även denna gång längst ut och fick en lite bättre start men jag tappade några placeringar men jag körde upp mig och och jag och Philip hade en till fajt och vi var nära på att köra ihop i luften på långa plattån men jag kom tillslut om och sen så hade jag och Emil Jönsson en fajt om tolfte platsen som han höl ända in i mål och jag blev 13:de och 11:a totalt på dagen med samma poäng som Pontus Jönsson som tappade förgasarn i första heatet men blev trea i det andra.Rasmus McCartney blev nia totalt med ett poäng mer än mig.Anton Gole brör andra heatet efter att ha ramlade på långa plattån men blev tolva totalt efter att han blev 8:a i första heatet.Vann gjorde Kalle Olsson och 2:a blev Eddie Hjortmarker och 3:a blev Victor Jacobson.Sen åkte vi hem.

USM enduro i Åsätra.

August 2, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi i fredags åkte upp till Åsätra för att köra USM i enduro.Vi gick och kollade banan lite och på ett ställe så var det ett extremprov.Det såg riktigt häftigt ut och det skulle bli första gången som jag skulle köra ett extremprov.
Vi skulle köra em varv på banan som var 9,5 km.På lördagen började det med förarmöte och sen så började vi köra.Jag startade som 6:a eftersom att det var en som inte kom.Det gick ganska bra tills jag kom till extremprovet där jag fastnade mellan två stockar
och jag tappade två placeringar innan jag kom iväg och efter ett litet tag så kom jag ikapp de två som jag hade tappat.Det var riktigt stenigt och vi fajtades lite och tillslut så kom Mattias Ojanperå ikapp oss och sen efter ett litet tag så gick vi ut på cross
banan och jag och han låg och fajtades lite tills innan mål på första farvet och då gick jag om honom och gick ut på andra varvet och sen efter ett litet tag så kam han som startade tillsamans med mig ikapp mig efter att ha stanat och bytt framhjul och han körde
om mig ut på crossbanan och sen ut på tredje varvet så stanade jag och tankade och gick ut på tredje varvet och då hade jag hoppat upp till 5:a efter att Anton Sandstedt bröt.Banan var riktigt svår och på tredje varvet så kom en kille ikapp mig men ut på fjärde
varvet så skulle han stanna och tanka och då han han inte att köra om mig.Jag kom imål på fjärde varvet och då skulle jag tanka.När jag gick ut på femte varvet så var det några som inte var så långt bakom men dem kom inte ikapp och jag blev femma imål.Mikael Persson
vann och Albin Elowsson blev tvåa och Tim från Åsätra blev trea och Rasmus McCartney blev fyra och Marcus Levin blev 16:de.Sen åkte vi hem.

EM i Holland och i Tyskland.

July 7, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi på torsdagen vecka 26 åkte ner till Holland för att köra UEM i 85cc i Valkensward.Vi kom fram på fredag morgon och då gick vi banan och gick och besiktade.Sen på kvällen så hittade vi en sandhög där Dylan Ferrandini var med oss och gjorde 360.Sen på lördagen började det med en träning och banan var helt nyslätad och den var riktigt rolig men den gick åt andra hållet än vad den gjorde på VM och det var lite konstigt.Jag hade trettioandre tid i mitt kval och till nästa träning så tästade jag att köra lite mer utifrån och in och då gick det bättre och och jag fick 27:nde tid.Sen till tidskvalet gick det också lite bättre då jag fick 25:te tid men det räckte inte till att kvala in.Anton Gole körde riktigt bra men missade också så vi var kvar till söndagen och tittade på de andra svenskarna.Det regnade mycket på lördag kväll och banan var lerig och det första heatet vann Tim Gaijser efter att Dylan kraschade men kom ikapp till sista varvet då han kraschde igen och han blev trea.Andra heatet vann Dylan och Gaijser blev sexa.Pontus Jönsson körde riktigt bra och blev 13:onde i andra heatet.Johan Remmelg kraschade i första heatet efter att ha legat bra med och slog i knät och bröt dörför första heatet och startade inte andra heatet.Kalle Olsson hade otur i båda starterna och i 65 så fick Eric Englund till det riktigt bra och kom långt fram och Jonathan Andersson som var reserv fick köra sitt första EM heat och på söndagen så sov vi över på banan och sen på måndagen så åkte vi till en kamping som det fanns hur mycket saker som helst på.Sen på tisdagen så åkte vi till Lommel och banan var riktigt torr men den var nyslätad och det gick att hoppa alla hoppen.Steve Ramon var där och drog och vi körde tre 30 minuters pass innan jag fick punka då vi åkte hem till kampingen.Sen på kampingen så snaggade jag,Henkan och Hannes oss och det blev riktigt bra men Hannes hade kvar några toffsar här och där.Sen på onsdagen så åkte vi till Lille där banan var helt nyslätad och där är en stor utförstrappa som var riktigt härlig att hoppa.Vi körde först fyra pass och sen på det femte så fick jag testa Hampus Kahrles 65:a och det var riktigt kul.Sen åkte vi hem till kampingen och sen på torsdagen så åkte vi till Genk som var nyslätad men det var en riltigt lång raka var ganska äcklig.Vi körde fyra pass och när Hannes Henkan körde på lila banan så körde Hannes ner en stolpe och började blöda i munnen.Sen åkte vi till kampingen igen och sen på fredagen så åkte vi till Bielstein i Tyskland för att köra UEM i 85cc.Banan var riktigt häftig och det var många svåra kurvor som var feldoserade.Det började på lördagen med träning och jag var i första gruppen och banan var riktigt kul men ändå riktigt svår och jag fick 26:e tid.Sen på andra träningen hade de vattnat och jag hade tionde tid de första varven men sen så satte de bra tider och jag blev bland de sista.Sen tills på tidskvalet så vattnade de igen och denna gången hade 31:a tiden och jag kvalade inte in.Anton Gole var riktigt nära att kvala in men han missade också.Sen åkte vi hem över natten.Sen idag ska vi åka och köra enduro i Blixtås.

Läger i enduro och USM i motocross i Njurunda.

June 16, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi förra fredagen åkte upp till Falköping för att vara med på ett enduro läger för USM.Vi började på lördagen med att träna på några backar där vi skulle träna på att få med sig farten.Det var väldigt halt i backarna eftersom att det hade regnat men man lärde sig mycket på det.Sen åkte vi bort till ett annat ställe där vi skulle träna på feldoserade kurvor innan backar och det var ganska svårt men roligt.Vi tränade också på att leta efter nya spår när det var sönderkört.Sen åkte vi bort till gräsprovet där vi började köra några var innan det var dags att ta tid.Det gick ganska bra och sen tränade vi på en kurva utan spår.Sen skulle vi köra ett till varv på tid men nu började det regna och det blev plötsligt mycket svårare att köra.Sen var det lunch och efter det så åkte vi bort till supercross banan.Vi tränade på några kurvor och banan var riktigt rolig.Innan lunchen tränade vi också på två branta och sandiga backar som var riktigt svåra.Sen var det slut för dagen och på söndagen började vi med att köra i backarna så som vi gjorde på lördagen men denna gången soå var det inte riktigt lika halt och sen åkte till samma ställe som på lördagen fasst denna gången skulle vi köra åt andra hållet och då var det några riktigt svåra stenbackar som vi skulle ta oss upp för och det var riktigt svårt.Sen åkte vi till gräsprovet där vi även denna gång började med att ta tid och sen tränade vi på en raka som svängde på några ställen och sen körde vi tidtagning på två snabba varv till och sen var det lunch.Sen skulle vi köra på crossbanan och vi tränade på att sladda igen vissa kurvor och sen åkte vi bort till en annan del av crossbanan där vi tränade på hopp.Sen var det slut för dan och då åkte vi hem.Sen på tisdagen körde vi lite trial och sen denna torsdagen så åkte vi hem till Rasmus McCartney därför att vi skulle åka med honom till USM:et i Njurunda.Vi åkte hela natten och på fredagen så kollade vi banan och sen åkte vi till hotellet och badade.Sen på lördagen började det med träning och jag var i den andra gruppen.Banan var riktigt rolig och jag hade sjunde tid i min grupp.Sen var det dags för tidskval och det var 15 som gick vidare i varje heat eftersom att det bara var två grupper.Banan var fortfarande bra och jag fick 14:onde tid och kvalade in.Sen åkte vi och badade på hotellet och sen tills på söndagen så hade det regnat hela natten och det regnade hela dan och vi började med träning och det var riktigt lerigt och hojen skar efter halva träningen men jag fjärde tid.Pappa bytte över allt till reserv hojen och seb var det dags för första heatet och jag fick stå längst ut och jag var med i en starkrasch där min hoj fastnade i en annans och när vi fick loss dem så gick kopplingshandtaget av men jag körde upp mig nåhra placeringar innan jag kraschade innan en backe och eftersom att jag inte hade någon koppling så tog det väldigt lång tid innan jag kom iväg och in i mål kom jag 22:a.Rasmus hade otur och hans kedja fastnade och när han då gasade så brände han kopplingen och han fick bryta.Sen var det dags för andra heatet och jag fick en dålig start men körde upp mig lite innan jag kraschade.Sen så kraschade Anton Gole och jag och Felix Nilsson låg en bit före innan han kom ikapp oss och drog ifrån lite.Sen hände det något med Felix hoj och efter det så bromsade Anton stopp och jag kom om honom och efter det så krascade han bakom mig i en uppförsbacke och han slutade tillslut på femtonde plats.Jag kom in i mål som nia och jag blev 14:onde totalt och Anton blev 18:onde totalt.Philip Eriksson körde riktigt bra och blev sjua och åtta.Rasmus fick bryta andra heatet ochså efter att hojen bara dog.Sen åkte vi hem och vi kom hem halv tre mitt i natten.

Trial USM i Kinna och körning hemma hos Jonathan Andersson.

May 31, 2009 — Erik Appelqvist

I går på morgonen så åkte vi till Kinna för att köra USM i trial.Vi kom fram och det var riktigt varmt och jag körde lite innan själva tävlingen började.Jag skulle köra i en högre klass än vad jag brukar göra och man skulle köra 11 riktigt tuffa sektioner två gånger.Vi skulle börja att köra på sektion 7 som var i en backe med några stenar och jag fick tre prick på den och sen åkte vi till 8:an som man skulle köra snett över en backe på och på den fick jag en prick.Sen skulle vi inte köra 9:an och 10:an och åkte därför direkt till elvan som var ganska lätt och jag fick en nolla.Sen åkte vi till 12:an som var svår och jag kraschade när jag skulle köra upp på en sak samtidigt som jag skulle svänga och då fick jag en femma.Sen var det dags för den 13:onde och på den var det en svår kurva som jag satte ner fötterna på och jag fick en 2:a eller en 3:a.Sen på den 14:onde fick jag en nolla och sen på den 15:onde så skulle jag sätta i foten och dra över hojen men jag råkade sätta i några fler gånger och jag fick en 3:a.Sen fick jag en nolla på 1:an och vi skulle inte köra 2:an och 3:an utan åkte till fyran.Den var ganska lätt men det var en sten som man skulle köra över och då råkade jag få en prick.Sen var 5:an riktigt svår och jag råkade köra in med styret mot ett berg och jag fick en 3:a och 6:an var också riktigt svår och jag skulle ta en väg när jag märkte att den var för svår och fick ta en annan väg och då fick jag en 3:a.Sen fikade vi lite och sen var det dags för andra varvet och då skulle vi börja på sektion 1.Jag fick nolla som på första varvet och vi fortsate bort till 4:an där jag denna gången kom över stenen utan att sätta ner foten och jag fick en nolla.Sen var det 5:an och jag satte ner två fötter innan en bergsklack men jag kom upp för den och fick en 2:a och på 6:an fick jag även denna gången en 3:a.På 7:an jag en 3:a igen men på 8:an så fick jag denna gången en nolla och vi åkte till elvan.Där fick jag en nolla och jag och Oskar Fransson hade ett litet race på transsporten till 12:an och där så klarade jag mig förbi det svåra men precis innan mål så fick jag sladd i en backe och då kom jag inte upp för en klack och då fick jag en 5:a.Sen på den 13:onde så klarade jag den svåra kurvan med en prick och vi åkte till den 15:ond och sista sektionen där jag denna gången klarade att dra över hojen med en prick.Jag fick 21 prickar på första varvet och 15 på det andra och jag blev 6:a med 36 prickar.Oskar körde riktigt bra och kom 7:a.Sen åkte vi hem och idag så har vi kört hemma hos Jonathan Andersson och det var dammigt men kul.

USM i Tomelilla och i Uddevalla.

May 18, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi förra fredan åkte ner till Tomelilla för att köra USM.Det var första deltävlingen och banan var ganska bra iordning gjord.Banan var ganska backig och på lördagen började det med träning och jag körde i tredje gruppen.Banan var ganska spårig redan när vi körde och hoppen var ganska luriga och jag hadde tionde tiden i min grupp när träningen var slut.Sen var det dags för tidskval och jag och pappa hade kollat in hoppen in pausen och nu hoppade jag dem.Jag låg nia ett tag men kom tillslut tia och tog den sista finalplatsen.Sen på söndagen så var det först träning och alla a:finalister körde med varandra.Sen efter det var det dags för första finalen och jag fick välja på grind 30:onde man och jag tog längst in utav alla.Jag fick en bra start och låg topp tio.Sen han jag tappa några placeringar innan jag kraschade men efter det så blev det omstart därför att Linus Eriksson kraschade och bröt armen.Sen i omstarten så missade jag lite i starten och låg en bit ner i fältet och jag låg bakom Anton Gole hela heatet och jag kom 17:onde och han kom 16:onde.Sen i andra heatet så var jag bra med in i böjen men blev stängd i kurvan efter och jag körde upp mig några placeringar och låg 17:onde när jag kraschade och tappade två placeringar men jag tog en placering på slutet och blev 18:onde.Jag kom 19:onde totalt och Anton blev 13:onde i andra heatet och 12:a totalt.Sen åkte vi hem och vi körde två gånger under den veckan och i fredags så åkte vi upp till Uddevalla för att köra USM.Banan var riktigt bra fixad och det började på lördagen med träning och jag körde i första gruppen men hojen skar efter två varv.Pappa han fixa det innan tidskvalet och jag gick ut och låg nia ett tag men trillade ner till elva och jag missade a:finalen med en tiondels sekund.Jag fick köra b:finalen på söndagen och det började med träning då jag hade bäst tid och sen var det dags för final och jag låg trea ut ur böjen men körde upp mig till tvåa och jag jagade Filip Eriksson och vi hade några fajter men sen ledde jag ända in i mål och van b:finalen.Rasmus McCartney som kom nia i Tomelilla körde riktigt bra i a:finalen och blev 4:a i första men hans hoj skar i andra.Anton Gole körde också riktigt bra och kom 11:a och 8:a i a:finalerna och blev 7:a totalt.Robin Nessen hade lite otur i d:finalen men körde ändå bra.Sen åkte vi hem.

USM i Skövde och Västtrial i Partille.

May 1, 2009 — Erik Appelqvist

Det började med att vi förra fredagen åkte upp till Skövde för att köra USM i enduro.Banan såg riktigt fin ut på lördagen och man skulle köra på massa åkrar.Man skulle köra två varv och det var tre sträckor på varje varv.Det började med att man körde en transportsträcka bort till SS1.Det var lite stenigt i början av SS1 men sen så kom man ut på några åkrar.Sen var det en betongbacke som man kunde köra uppför eller så körde man brevid och jag körde brevid därför att den vägen var lite snabbare.Sen körde man en transportsträcka bort till SS2.SS2 startade med lite skog men sen var resten bara åkrar.Sen körde man en transportsträcka till SS3 som började med åkrar men sen gick man in i skogen där det var mycket rötter och spår.Sen körde man till mål.Det gick ganska bra på första varvet men när jag kom till SS3 så så dem att dem hade brutit tävlingen och att det skulle bli omstart.Jag körde klart SS3 och sen så startade vi om.På SS1 så gick det ganska bra och nu viste jag ju hur banan gick och då kunde man ju gasa lite mer på åkrarna.Jag gick imål på SS1 och körde bort till SS2 där jag startade bakom Mikael Persson.Där gick det också ganska bra men det var lite krångligt i början men sen var det bara att gasa när man kom ut på åkrarna.JAg gick imål på SS2 och körde bort till SS3 där det gick att gasa ganska mycket i början och jag var nära på att missa en kurva men jag kom in på spåret igen.Sen i skogen så började det bli lite mer spårigt men det var inte något problem just då.Sen efter SS3 så gick man imål på första varvet och då var man tvungen att vänta en liten stund innan man fick ge sig ut på det sista varvet.Sen på andra varvet så var SS1 ungefär likadan som på första varvet men nu var det lite spårigare och hålligare på åkrarna.Jag kraschade en gång ner för en backe men det tog inte så lång tid att komma upp.Sen efter SS1 så körde jag till SS2 som var likadan som varvet innan förutom att några stenar hade grävts upp lite mer i en backe.Sen körde jag SS3 och jag höll på att krascha i ett dike som jag inte såg.Sen när jag kom in i skogen så var spåren mycket djupare och jag körde fast i ett spår men kom loss och körde in i mål.Jag kom femma och ligger just nu sjua i USM.Sen kom Rasmus McCartney tvåa och Markus Levin nia.Vann gjorde Albin Elowsson.Sen idag så åkte vi på morgonen upp till Partille för att köra Västtrial.Man skulle köra två varv och det var tio sektioner på varje varv.1-5 var ganska lätta och jag fick ingen prick men Henkan råkade få en prick på 3:an och sen så åkte vi till sektion 6 och jag klarade den utan någon prick men den var lite lurig.Sen var sektion 7 till 10 lite svårare men jag fick ingen prick men Henkan råkade köra fel på 10:an och råkade köra där elit skulle köra och då fick han fem prickar och efter det så fikade vi lite och tankade och sen så gick vi ut på det sista varvet och sektion 1 till 5 var likadana som på första varvet och jag fick ingen prick och inte Henkan heller.Sen hittade jag ett lite bättre spår på 6:an och jag fick ingen prick på den.Sen på 7-10 körde jag likadant som jag gjorde på första varvet och jag fick ingen prick.Detta varvet så körde Henkan ett bättre spår på 10:an och nollade hela det varvet.Jag fick sammanlagt ingen prick och vann 80 C.Henkan kom femma i N med sex prickar och Oskar Fransson kom nia i 80 C.

InläggPostat: 8:05 (torsdag, 3 september 2009) 

http://www.fastbikes.se/index.php/nyhet ... -i-sverige

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 12:22 (torsdag, 3 september 2009) 
Användarvisningsbild

Bra kört Erik!!
Riktigt kul läsning! och framförallt imponerande kört.
Man undrar om du tänker på något annat än mc-körning under dagarna och nätterna.. :-D
fortsätt kör som du gör!
/Mats

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 18:44 (torsdag, 3 september 2009) 
Användarvisningsbild

Imponerande Körning och kul läsning !
Här ett litet klipp från Onsala dom verkar ha hur kul som hälst.

http://vimeo.com/4784307

///Jonsson

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]