www.kortedalamotorklubb.com

Forum för medlemmar i Kortedala motorklubb
Aktuellt datum och tid: 18:59 (lördag, 12 september 2026)

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 8:42 (fredag, 1 oktober 2004) 

Klas600 skrev:

Del C:
Jag är också nyfiken, så det så !

Det här är ju bara för Klas :D :
Välkommen i klubben! Det måste vara frustrerande att vara så långt ifrån ... nu när det är fullmåne och man blir extra pratsjuk då.

Del D:
Jag höll mig hemmavid hela kvällen. Satt där med tindrande ögon, och OK, lätt dreglandes. Stundtals lite väl ivrig och frustrerad. Tog en promenad för att tänka över situationen och samla tankarna ... hade missat väsentlig information i min iver!

Är väl ännu inte helt hundra på att jag orkar/vill/kan hela vägen, men det är helt klart värt ett försök. Iden, får jag väl säga, för jag har varit på det tidigare med krasst resultat. Men, jag har ju mognat och utvecklats sedan sist det begav sig :mrgreen: Det är ju inte livsviktigt kanske, men jag vill ju så gärna kunna förklara mig och ge besked inför lördagens aktiviteter ...

Så vad hände?
Jo, jag fick äntligen min bok om lapptäcken som jag har beställt, något jag har gått och väntat på i över två veckor !! Tyvärr innebär förseningen att jag inte har något färdigt alster till lördagen, men jag förstår det hela teoretiskt ...

Köper gärna lite tålamod på burk om någon har till övers ...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 9:47 (fredag, 1 oktober 2004) 
Användarvisningsbild

Lenita634 skrev:
Så vad hände?
Jo, jag fick äntligen min bok om lapptäcken som jag har beställt, något jag har gått och väntat på i över två veckor !! Tyvärr innebär förseningen att jag inte har något färdigt alster till lördagen, men jag förstår det hela teoretiskt ...

Köper gärna lite tålamod på burk om någon har till övers ...

:laughing6: :laughing6: :laughing6:

He, he, underhållande läsning! Att lapptäcke kan vara så intressant att läsa om var för mig en nyhet! :mrgreen:

// Niklas

Inläggsrubrik: Ha inte så bråttom
InläggPostat: 10:22 (fredag, 1 oktober 2004) 

Dennis Johansson skrev:
Hm eftersom svante inte skrivit något ännu.
Så tänkte jag skriva en kort beskrivning.

Du får väl ge mej lite tid att skriva!!
Jag har ett jobb att sköta som går i första hand, sen skriver jag när jag har tid.
Tyvärr så har jag inte ordning på min internetuppkoppling hemifrån så jag gör detta på jobbet.
Svante

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 19:22 (lördag, 2 oktober 2004) 
Användarvisningsbild

Lenita634 skrev:
Välkommen i klubben! Det måste vara frustrerande att vara så långt ifrån ... nu när det är fullmåne och man blir extra pratsjuk då.

Del E:
Då var den nyfikenheten stillad.

Jo jag funderade ett på att ta mig up på ortens högsta berg yla.
Uppe på ortens högsta berg har man en fantastisk utsikt över Örnsköldsvik, dess hamn, Domsjö bruk och nästan Själevad.

Jag nöjde mig dock med att äta middag på stadshotellet och inta lite tjeckisk brygd Bild

Lenita634 skrev:
Så vad hände?

Jo lapptäcken kan man ju ha facination för, fast mina laptäcken är datorer. Jag har några stycken som behöver lite omvårdnad då och då.
Så min plan var att gulla lite med dem idag lördag och åka Hoj imorgon lsöndag, men nu ser det ju ut som landets Bild meterologerBild kommit på andra tankar. Så jag får väl se hur det set ut imorgon när jag vaknar.

/Klas

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]