Hej!
Jag tror att om man riggar upp en stor magnet i källaren som avstämms mot betalande medlemmars hojar så skall det nog inte..................????!!!!
Nej, skämt åsido

Jag tycker att Niklas uppställning av aktiviteter är helt utmärkt och då speciellt detta med att åka på träffar i Sverige. Lite nya mål och typer av träffar och gärna ihop med en tävling.
Vi måste försöka få medlemmarna att komma bort från sin invanda och bekvämma vardag och se nya miljöer och människor. Dagens samhälle är inte särkilt människovänligt, tycker jag.
Det är när man rullar iväg med nypackad hoj mot något kul, i sällskap med medlemmar, som det ljusnar i den grå vardagen. När man har något att se fram emot och en kalender som lyser fulltecknad med lockande mål.
Jag har själv varit dålig när det gäller TT och skall verkligen försök bättra mig, men i år har det varit lite tufft med annat. Tycker också att man skulle göra själva kalendern mera dynamisk och innehållsrikare så att folk kanske lättare ser vad som är på gång. Kanske även listor vid respektive arrangemang som man kan teckna sig för på ett lätt sätt.
Även lite information om den samma.
Detta var lite tankar från mig, en förvirrad Göteborgare
Ha det så bra i era liv, för nu kommer den mörka tiden skall ni veta !!!!
//Roffe