|
Vi har ju sagt tidigare att vi kör på onsdagar kl 17.00 i oktober, men med tanke på hur lite intresse det varit på torsdagar så får vi väl se hur det går. Dom som brukar köra på tisdagarna verkar ju fortsätta med detta. Jag hann i alla fall till klubben i tid kl 17 idag, men det var lite dålig uppslutning, vi blev bara 2. dvs min hoj och jag Men jag tänkte att jag tar mej väl en tur ändå, det var ju fint väder även om det inte var direkt varmt, körde småvägar upp mot Anten och det var rätt skönt att köra själv för en gångs skull, då behöver jag ju inte tänka på några andra bakefter. Jag gjorde en snabbvisit hos Tomas o Ulla i Magra, jag stannade inte länge för solen höll på att gå ner. Termometern visade 4,2 grader som minst, när det blev mörkt blev det nog kallare men det kunde jag inte se. Hade tänkt åka till klubben efteråt, men jag var lite avkyld så jag åkte hem istället. När jag kom hem ringde Dennis och undrade om det skulle bli något Touringmöte, men det hade jag glömt bort, och det hade nog dom flesta andra också för det var tydligen bara Dennis o Anders på klubben. Vi får ta och flytta fram Touringmötet till onsdag i nästa vecka istället. Får väl se om det kommer några fler då. Svante
|