|
Hej Det är nog inte så många som läser här än, men jag tänker använda det här forumet för att informera om vad som händer på klubben i fortsättningen. I går kväll så hade vi ju årsmöte, och det gick ju rätt bra, bortsett från att det inte var några nya som ville sitta i styrelsen. Jag ska inte ta upp så noggrant vad som sas, men resultatet var att vi bildade en interimsstyrelse som ska sitta fram till ett extra årsmöte som skall hållas senast i mitten på juni. Och jag har motvilligt gått med på att vara ordförande tills dess. Kassör blev Benny Hanson, någon styrelseledamot fick vi inte tag på och vi behöver ju inte vara så många i en interimsstyrelse, men Dan som är suppleant får därmed gå upp och bli ordinarie. Så därför så har vi nu en styrelse som ser ut så här Ordförande Svante G Sekreterare Patrik K kvarstående Kassör Benny Hansson Ledamot Staffan L Kvarstående Suppleant/Ledamot Dan L Kvarstående Men i och med detta så måste både valberedningen och övriga medlemmar i klubben hjälpas åt så att vi kan få fram en Ordförande, Kassör och Ledamot till det extra årsmötet. på övriga poster Sektionsledare Touring blev Dennis och Ola Sektionsledare Enduro blev Jonas Wall Sektionsledare Super motard blev Linus Tapper Sektionsledare RoadRacing blev Fredrik Hansson Revisorer är nu Niklas Östergren och Anders Berndtsson Valberedningen är Lars Hagberg och ? (jag får kolla i protokollet) Fastighetsansvarig är Lars Hagberg Inköpsansvariga är Fredrik och Anders Miljöansvarig är Jonas Wall Data o webb ansvariga är Lars H och Benny H Svemo ombud är Fredrik H Klubbshop ansvarig är Ellen E Allt det här och hur det gick till kommer ni att kunna läsa när ni får årsmötesprotokollet. I övrigt ska jag försöka informera om vad som händer i klubben, så att ni inte behöver fråga om vad som kommer att hända. Det var allt för den här gången från eran motvillige Ordförande Svante
|