|
Jag tog och klippte in ett tidigare inlägg från Benny.
Inläggav Benny1281 » 12:31 (söndag, 16 februari 2014)
Veckan efter Norge? Blir 1 dag till att söka ledighet på då, den 5/6 va. Ska försöka åka med. Stena Economy 558:- hittar jag. Jag hittar ingen info om träffen. Berätta lite om den. Var sover/äter man osv. Annat kul som händer? Användarvisningsbild Benny1281 Inlägg: 13Blev medlem: 10:50 (torsdag, 19 december 2013) Re: Silkeborg
Inläggav Svante75 » 18:11 (söndag, 16 februari 2014)
Roligt om du hänger med. Det är en klassisk MC-träff, med alla typer av MC-åkare och alla typer av MC Den är inte så stor, har aldrig räknat men det brukar vara några 100 pers så där, det dricks massor av öl, och det är hålligång i ett par dar med liveband båda kvällarna. Och det brukar vara bra band. Men det är aldrig några bråk. Är det någon som bråkar så får dom inte komma tillbaka året efter. Vi brukar ha väldigt trevligt där, dom första som åkte dit var Anders, Heikki och jag och det är snart 20 år sen vi var där första gången. Sen har vi varit rätt många från klubben där, som mest har vi varit mellan 20 och 30 där samtidigt. Sover gör vi i tält, för det mesta så brukar det vara bra väder vid den tiden, men vi har råkat ut för oväder också. Vi har haft både stormar, regn och även kyla, men oftast är det bra väder. Äter gör vi hos klubben, det finns mat hela tiden. Till frukost har dom buffé så man kan äta ordentligt och det är inte så dyrt heller. På dagarna kan man köpa lättare käk typ smörrebröd, och på kvällarna så tänder dom stora grillar, så köper man vad man vill ha och grillar detta själv. Det kan bli lite trångt vi grillarna men det brukar vara en gemytlig stämning. Blir bara vädret bra så tror jag inte du blir besviken om du hänger med. Svante Svante75 Inlägg: 1011Blev medlem: 13:34 (måndag, 5 april 2004) Oläst inläggav Benny1281 » 13:30 (måndag, 17 februari 2014)
Det där låter som en MC-träff skall vara. Jag hänger med, som det ser ut nu. Användarvisningsbild
|